onsdag den 6. september 2017

Kaffe med baileys

Kaffe elskeren slår til igen ....

På mine rejser rundt i verden er kaffe med Baileys i blevet et stort hit.
Det skønne ved Baileys er at i min optik at det både erstatter mælk og sukker.


Det her billede er taget på Zanzibar - i Afrika.
Vi kom Baileys i almindelig varm kaffe og i vores iskaffe.

Til hverdag drikker jeg kaffe med en sjat soyamælk, aldrig sukker eller sødemiddel. Når der skal forkæles køber jeg en kaffe på starbucks eller diverse kaffebarer.
Når feriestemningen træder til, drikker jeg nærmest alt.

En sygeplejerske skal da kunne lide kaffe .. eller? :)

Der er også lidt nyt på rejsefronten (igen). D.23 September kalder USA med min kæreste og mine forældre - den berømte route 66 skal opleves. Jeg glæder mig rigtig meget.

Ha' en hyggelig regnvejrs aften.

.. Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...