onsdag den 7. juni 2017

Min blog er i "hendes verden" magasinet

Juhhhuuu hvor er jeg glad! Filosliv har fået den store ære at komme i et rigtig magasin :-)



Så er jeg hjemme i lille kolde Danmark igen. Det har taget lidt tid at vende sig til temperaturen, efter 3 måneder i 38 grader i skyggen.
Nu er hverdagen her igen og det er også lidt mærkeligt. Man vender sig umådelig hurtigt til at hver dag er et eventyr, men det omvendte tager altså længere tid.
Mit næste indlæg vil handle om hvad man dog indtager af mad og drikke 3 måneder i Asien. Det er ikke så lidt :-)

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Glæder mig til rejseindlæg :-)

    Og fedt sådan af komme i et blad!

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...